środa, 22 lipca 2015

LBA !


Serdecznie dziękuje Pauli (jej blog) za nominacje i przepraszam że tak długo czekała na odpowiedź!
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

Pytania:

1. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu?
- Rodzina.

2. Czy ktoś wie o tym, że piszesz z twoich bliskich?
- Wszyscy, jeśli ktoś nie wie to prędzej czy później się dowie. Nie przeszkadza mi to.

3. Co spowodowało, że zaczęłaś/zacząłeś pisać?
- Zamiłowanie do książek i moja koleżanka sprawiły że założyłam pierwszy blog a później mi się spodobało.

4. Masz rodzeństwo?
- Nie.

5. Ile lat masz?
- 15.

6. Jakim bohaterem z książki chciałabyś/chciałbyś być? Dlaczego?
- Żadnym, wiem że to dziwne, ale myślę że gdybym była bohaterem jednej z książek które czytam to nie poradziłabym sobie.☺

7. Czytasz książki? Jeśli tak co ci się w tym podoba?
- Czytam dużo książek (w porównaniu do wcześniejszych lat) i najbardziej zwracam uwagę na fabułę.

8. Jak długo masz bloga?
- Pierwszego am od końca lutego (innych nie chce mi się sprawdzać)☺.

9. Co spowodowało, że wybrałaś/eś taką historię bloga?
- Wpadłam na pomysł jak dokończyć tą serie książek.

10. Ile masz wyświetleń?
- Na każdym moim blogu jest umieszczona liczba wyświetleń (nie chce mi się sprawdzać).

11. Jakie masz hobby?
- Pisanie, czytanie książek i blogów, zajmowanie się zwierzętami (uczenie się ich nowych zachowań).

------------------------------
Nominuje:

---------------------------
Moje pytania:

1. Kiedy masz urodziny?
2. Chciałbyś/abyś mieć rodzeństwo? Dlaczego?
3. Ile masz bogów?
4. Czy planujesz jeszcze zakładanie innych blogów?
5. Jaką istotą fikcyjną (wampir, wilkołak, Nocny Łowca, podróżnik w czasie, itp.) chciałbyś/abyś być?
6. Jaki rodzaj książek najbardziej lubisz?
7. Jeśli mogłabyś dać trzem autorom różnych książek nagrodę za ich napisanie, komu byś ją przyznał/a i za jaką książkę?
8. Dlaczego zacząłeś/zaczęłaś pisać?
9. Jak nazywało się twoje pierwsze opowiadanie (nawet takie gdy byłeś/łaś bardzo mała)?
10. Co robisz w wolne dni?
11. Kiedy najlepiej ci się skupić?

Wika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz