wtorek, 24 marca 2015

Liebster Award !!

Jestem bardzo wdzięczna za następną nominacje!
Nominowała mnie paulina patrycja (jej blog), bardzo ci dziękuje!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Pytania:

1. Dlaczego taka tematyka bloga?
- Bo kocham te książki!

2. Jakie są twoje ulubione lody?
- Pistacjowe i bakaliowe.

3. Masz jakieś ulubione zwierze (EGZOTYCZNE)?
- Delfin (jeśli można go nazwać egzotycznym zwierzęciem)

4. Jak by wszystkie książki były rzeczywistością to, do jakiej grupy byś chciał/chciała należeć?
- Fantastyka (jeśli o to chodzi)

5. Jaki jest twój ulubiony film?
- Niezgodna.

6. Bogactwo czy prawdziwa miłość?
- ♥ Prawdziwa miłość ♥

7. Co robisz w wolnym czasie?
- Czytam, pisze i jeżdżę na rowerze.

8. Truskawki czy maliny?
- Truskawki.

9. Biały czy czarny?
- Zawsze razem lub szary. Nigdy nie dziele przeciwieństw.

10. Dobra książka czy ploteczki z przyjaciółkami?
- Zdecydowanie książka.

Nie wiem czemu paulina nie dała jedenastego pytania ale trudno.
---------------------------------------------

Nie będę nikogo nominować bo nominowałam na drugim blogu.
Wika

5 komentarzy:

  1. Wstaw choć połowe nastepnego rozdzaiłu plissss

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodasz dzisiaj next? Błagam oby tak !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Są szanse że rozdział pojawi się dziś?
    Oby tak!!!!! Błagam tylko nie rób mi tego i pozostawiaj mnie w kompletnej otchłani tęsknoty!!!!
    Jan chcę NEXT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest szansa na next plisss

    OdpowiedzUsuń