poniedziałek, 23 marca 2015

Liebster Blog Award


Bardzo dziękuje paulina patrycja (jej blog) za nominacje do Liebstera!
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
Pytania:

1. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
- Wiosna!

2. Masz jakieś ulubione zwierze, a jeśli tak to jakie?
- Delfiny.

3. Czego oczekujesz od przeznaczenia?
- Niczego, jak ma być tak będzie.

4. W jakiej książce chciał/ła się znaleźć (Poza DA)?
- "Trylogia czasu"

5. Co cię najbardziej denerwuje?
- Mój kochany piesek!

6. Co lubisz robić w wolnych chwilach?
- Czytać i pisać.

7. Jakiego zespołu muzycznego najczęściej słuchasz?
- Nie mam swojego ulubionego, słucham to co mi się spodoba.

8. Masz rodzeństwo?
- Nie mam.

9. Starszy brat czy młodsza siostra?
- Jak bym już musiała to młodszą siostrę.

10. Jaki jest twój ulubiony dzień tygodnia?
- Piątek.

11. Dlaczego założyłaś/łeś bloga?
- Spodobało mi się prowadzenie mojego pierwszego bloga i postanowiłam spróbować z drugim.
-------------------------------------------

Nie będę nikogo nominować bo na drugim blogu dostałam tą samą nominacje i tam podałam pytania i linki.
---------------------------------------------

Ps.  Co wolicie, dzisiaj połowa rozdziału a jutro druga czy jutro cały rozdział?
Wika

2 komentarze: